Thursday, December 27, 2012

Alhamdulillah......

Alhamdulillah.....................





Bersyukur kepada ALLAH S.W.T.
- Telah memberikan nikmat-nikmat yang tidak terhingga.
- Telah memberikan agama ISLAM sbg cara hidup ku.
- Ya ALLAH, matikan aku dlm iman.
Ya Rabb, Ya Rahman, Ya Rahim...






Bersyukur kepada Nabi Muhammad S.A.W.
- Telah menjadi inspirasi, hero dan tokoh sepanjang zaman.
- Telah menjadikan ISLAM sbg cahaya hidup pada seluruh umat.
- Semoga aku mendapat syafaat darinya dihari pembalasan.
- Al-Fatihah.








Bersyukur kepada Ulama-Ulama.
- Masih lagi gagah dan kuat sbg penyambung dakwah ISLAM.
- Telah membantu menyebarkan ISLAM sbg cahaya hidup pada seluruh umat selepas kewafatan nabi dan para sahabat.
- Semoga ALLAH mempermudahkan jalan para daie, dan para penerus agama ALLAH.
- Al-Fatihah.





Bersyukur pada Mak & Bapak aku.
- Melahir dan memberikan pendidikan yang termampu dan terbaik.
- Menjadi panduan dan idola terbaik.
- Sentiasa membantu anak-anak.
- Al-Fatihah.







Bersyukur pada Mertua aku.
- Memberikan keizinan untuk menjadi keluarganya dan anaknya sbg penyeri hidup aku.
- Menjadikan panduan hidupnya sbg contoh.
- Al-Fatihah.




Bersyukur pada Keluarga aku.
- diberikan satu keluarga yang bahagia.
- seorang isteri yang sangat baik, lurus, solehah dan ibu yang terbaik anak-anak aku.
- Al-Fatihah.



No comments:

Post a Comment